Unity Admob Ödüllü Reklam

12.05.2020
A+
A-
Unity Admob Ödüllü Reklam

Unity Admob Ödüllü Reklam nasıl eklenir nasıl kullanılır sizlere bunu detaylıca anlattığımız bir video hazırladık izlemenizi tavsiye ediyoruz .

Unity ile geliştirdiğiniz mobil uygulamalardan para kazanmak istiyorsanız admob’u tercih edebilirsiniz .

Sizlerde videoyu izleyip olayın temel mantığını kavradıktan sonra dilediğiniz gibi admob ödüllü reklamı uygulamanıza uygun bir şekilde kullanabilirisiniz.

<iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/52TeC2dQF3w” frameborder=”0″ allow=”accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture” allowfullscreen></iframe>

Video içerisinde kullandığımız kodlar :

</pre>
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using GoogleMobileAds.Api;
using System;
using UnityEngine.UI;

public class reklam_kontrol : MonoBehaviour
{
private RewardedAd rewardedAd;
public Button reklams;
public Text kontrol_metni,para;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
string adUnitId;
#if UNITY_ANDROID
adUnitId = "ca-app-pub-3940256099942544/5224354917"; // buraya kendi reklam kodumuz eklenecek!!
#elif UNITY_IPHONE
adUnitId = "ca-app-pub-3940256099942544/1712485313";
#else
adUnitId = "unexpected_platform";
#endif
MobileAds.Initialize(initStatus => { });
this.rewardedAd = new RewardedAd(adUnitId);

// Reklam çağırma işlemi başarılı ise
this.rewardedAd.OnAdLoaded += HandleRewardedAdLoaded;
// Reklam çağırma işlemi başarısız ise
this.rewardedAd.OnAdFailedToLoad += HandleRewardedAdFailedToLoad;
// reklam gösterilmeye başlandığında
this.rewardedAd.OnAdOpening += HandleRewardedAdOpening;
// reklam gösterilmesinde hata olduysa
this.rewardedAd.OnAdFailedToShow += HandleRewardedAdFailedToShow;
// reklam başarılı bir şekilde izlendiğinde.
this.rewardedAd.OnUserEarnedReward += HandleUserEarnedReward;
// Reklam erkenden kapatılırsa
this.rewardedAd.OnAdClosed += HandleRewardedAdClosed;

AdRequest request = new AdRequest.Builder().Build();

this.rewardedAd.LoadAd(request);
}
public void HandleRewardedAdLoaded(object sender, EventArgs args)
{
kontrol_metni.text = "reklam yüklendi";
}

public void HandleRewardedAdFailedToLoad(object sender, AdErrorEventArgs args)
{
kontrol_metni.text = "reklam yüklenemedi";
}

public void HandleRewardedAdOpening(object sender, EventArgs args)
{
kontrol_metni.text = "reklam açık";
}

public void HandleRewardedAdFailedToShow(object sender, AdErrorEventArgs args)
{
kontrol_metni.text = "reklam gösterilirken bir hata oluştu.";
}

public void HandleRewardedAdClosed(object sender, EventArgs args)
{
kontrol_metni.text = "reklamı kapattın neden ? ";
reklams.interactable = false;
}

public void HandleUserEarnedReward(object sender, Reward args)
{
string type = args.Type;
double amount = args.Amount;
para.text = "10";

}
public void UserChoseToWatchAd()
{
if (this.rewardedAd.IsLoaded())
{
this.rewardedAd.Show();
}
}
void Update()
{

}
}
<pre>
 

Youtube kanalımıza abone olmayı ve bu tarz konular için yazılım kategorimize göz atmayı lütfen unutmayın 🙂

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.